Welkom nieuwe klant van WSG

Alwel neemt vanaf maandag 3 december het beheer van je woning over van WSG. Vanaf die dag kun je bij ons terecht met je vragen. Op deze website vind je informatie over veel onderwerpen waar je als huurder mee te maken krijgt.
Een reparatieverzoek? Je huur betalen? Als je op onze website een account aanmaakt kun je deze zaken meteen online met ons regelen.

Account aanmaken

Huurbetaling

De huur betaal je vanaf december aan Alwel.

Betaal je met automatische incasso?

Dan hoef je niets te doen. Vanaf december schrijft Alwel de huur van je rekening af, zoals je gewend was bij WSG.

Ontving je een acceptgirokaart: LET OP: Voor jou verandert er wél iets.

Alwel maakt geen gebruik van acceptgirokaarten. Voor de huur van december sturen we je (eenmalig) een papieren factuur. Daarna vind je je facturen bij je persoonlijke gegevens op onze website. Maak een account aan om deze in te zien. Kies hieronder hoe je voortaan de huur wilt gaan betalen.

Maakte je zelf de huur over met een (periodieke) overschrijving?

Kijk hieronder wat de betalingsmogelijkheden bij Alwel zijn.

Ik wil mijn huur voortaan maandelijks zelf via iDeal overmaken.

Nadat je een account hebt aanmaakt, kun je onder het kopje 'huur betalen' op onze website inloggen om je persoonlijke gegevens in te zien.
Hier vind je ook de openstaande facturen die je direct via iDEAL kunt betalen.

Ik wil mijn huur zelf overmaken via de bank.

Dan kan dat op rekeningnummer NL89BNGH0285037617 o.v.v. je klantnummer en/ of adres. Dit is van belang om de betalingen goed te kunnen verwerken. Heb je hier vragen over? Dan kun je contact met ons opnemen. Dat kan telefonisch via 088 255 2000 of via e-mailadres info@alwel.nl.

Ik wil dat Alwel de huur automatisch van mijn rekening afschrijft?

Je geeft ons hiervoor toestemming geven door het machtigingsformulier in te vullen en te ondertekenen. Stuur het formulier op naar
Alwel, Antwoordnummer 93, 4700 VB Roosendaal (postzegel is niet nodig!)