Betalingsproblemen door hoge energieprijzen

Als je moeite hebt de huur te betalen door een hoge energierekening is het belangrijk dit snel bij ons te melden. We kunnen dan samen kijken of we je kunnen helpen.

Veel gestelde vragen

Door de hoge energiekosten kan ik mijn huur niet meer betalen. Wat nu?

Het is goed dat je ons dit op tijd laat weten.
Als eerste: Heb je al contact opgenomen met de energieleverancier? Misschien kun je met hen iets regelen. Het gaat immers over de energierekening.

Heb je daarna nog steeds moeite de huur te betalen? Neem dan contact met ons op. Onze medewerkers van de huurincasso kijken samen met jou of we kunnen helpen.
Moet ik mijn voorschot voor warmte verhogen? Wat als ik dit niet kan en financieel in de knel kom?



Het is goed dat je ons dit op tijd laat weten.

Als eerste: Heb je al contact opgenomen met de energieleverancier? Je energieleverancier adviseert je over het verhogen van je voorschot. Misschien kun je met hen iets regelen voor de betaling. Het gaat immers over de energierekening.

Heb je daarna nog steeds moeite de huur te betalen? Neem dan contact met ons op. Onze medewerkers van de huurincasso kijken samen met jou of we kunnen helpen.

Ik heb een hoge afrekening van mijn servicekosten. Hoe moet ik dat betalen?


Het is goed dat je ons dit op tijd laat weten.
Als eerste: Heb je al contact opgenomen met de energieleverancier? Misschien kun je met hen iets regelen. Het gaat immers over de energierekening.

Heb je daarna nog steeds moeite de huur te betalen? Neem dan contact met ons op. Onze medewerkers van de huurincasso kijken samen met jou of we kunnen helpen.

Mijn servicekosten (voorschot) gaan enorm omhoog. Hoe moet ik dat betalen?

Je betaalt je voorschot via Alwel. Omdat de energieprijzen stegen, hebben we de voorschotten verhoogd om je tegen een hoge eindafrekening te beschermen.

Kom je in de problemen met de betaling hiervan? Neem dan contact met ons op. We kijken dan samen of we je kunnen helpen.