Klacht melden

Ben je niet tevreden over onze dienstverlening? Voel je je niet goed behandeld door een Alwel medewerker? Heb je een klacht over het beleid van Alwel? Dan horen wij dit graag. Je kunt een klacht indienen. Wij nemen een klacht altijd serieus.

Let op! Een reparatieverzoek is geen klacht. Een reparatieverzoek vraag je aan door een reparatie te melden.

Zo dien je een klacht in:

  1. Meld je klacht bij Alwel. Dan kan op verschillende manieren
  • Via de website
Klik op onderstaande button.
  • Via e-mail
  • Via social media
  • Via brief
  1. Binnen 10 werkdagen krijg je van de betreffende (team)manager een reactie op jouw klacht.
  2. Kun je je niet vinden in de reactie van Alwel? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtencommissie. Breda, Etten-Leur en Roosendaal hebben ieder hun eigen klachtencommissie. De contactgegevens ontvang je van Alwel.
  3. De klachtencommissie brengt binnen drie maanden advies uit aan Alwel en de huurder.
  4. Alwel voert het advies van de klachtencommissie uit. Alleen als Alwel genoeg onderbouwde argumenten heeft, mag Alwel van het advies afwijken. Vanzelfsprekend informeert Alwel de huurder hierover
Ben je geen huurder en een klacht indienen?

Vul het contactformulier in en vermeld je klacht bij "Wat is uw vraag?". Klik hier om je klacht in te dienen.