Digitale brieven in makkelijke taal of laten vertalen? Dat kan!

Als bewoner krijg je regelmatig brieven van ons via de post of via e-mail. Binnenkort merk je dat onze digitale brieven en e‑mails er anders uitzien. We maken onze berichten duidelijker en makkelijker te gebruiken op je mobiel, tablet en computer. En je kunt beter zien dat deze e-mails écht van ons komen.
Je kunt zelf kiezen hoe je onze digitale brieven leest
We willen het namelijk voor iedereen makkelijker maken om onze berichten te lezen en begrijpen.
Daarom helpen we je graag met:
Makkelijke taal: je kunt de brief laten omzetten naar eenvoudig Nederlands.
Vertalen: je kunt de tekst laten vertalen naar jouw voorkeurstaal.
Samenvatting: je ziet in één oogopslag waar de brief over gaat.
Wil je meer weten over hoe we post versturen?
Kijk dan op Handig: je post digitaal bekijken - Alwel
.png)

.png)