Je huurderzaken online regelen

Inloggen
Om informatie te vinden hoef je meestal niet in te loggen. Via de link ‘Ik huur’ of de zoekbalk vindt je eenvoudig het onderwerp waar je vraag over gaat.
Soms heb je enkel je postcode en huisnummer nodig als je iets wil melden.

Persoonlijke informatie is natuurlijk wél alleen voor jou te zien. Zoek eerst het onderwerp op waar je vraag of wijziging betrekking op heeft, de website geeft vanzelf aan als je in moet loggen op je persoonlijk account.
Wil je bijvoorbeeld je huur betalen, een wijziging doorgeven of je huurcontract opzeggen? Dan log je in met een gebruikersnaam en wachtwoord.

Een account aanmaken
Om je persoonlijke gegevens te kunnen inzien maak je eenmalig een account aan. Na het invullen van je emailadres en je adresgegevens, vragen we, ter controle, om de laatste cijfers van je bankrekeningnummer. Zo weten we zeker dat jij het bent. Je persoonlijke gegevens zijn immers alleen voor jou toegankelijk.

Inloggegevens
De inloggegevens krijg je niet thuisgestuurd. Je maakt de inloggegevens aan op het moment dat je ze voor het eerst nodig hebt op deze website. Het wachtwoord kies je zelf.

Is je bankrekeningnummer bij ons niet bekend? Geef dan schriftelijk je bankrekeningnummer aan ons door. Dit kan via het formulier op deze pagina. Geen printer?Schrijf dan zelf een brief met daarop je naam, adres, woonplaats en het volledige IBAN ( bankrekening) nummer. Onderteken deze brief. Maak er een duidelijke foto van en mail de brief naar info@alwel.nl. Of stuur de brief op naar Alwel, Antwoordnummer 93, 4700 VB ROOSENDAAL. Binnen 2 werkdagen nadat wij je bankrekeningnummer hebben ontvangen, kun je een account aanmaken.

Bankrekeningnummer doorgeven? Account aanmaken?

Hulp nodig?
Heb je vragen of kun je hulp gebruiken? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 088 255 2000. Onze collega's van het Klant Contactcentrum helpen je graag!