Je huurderzaken online regelen

Inloggen
Om informatie te vinden hoef je meestal niet in te loggen. Via de link ‘Ik huur’ of de zoekbalk vindt je eenvoudig het onderwerp waar je vraag over gaat.
Soms heb je enkel je postcode en huisnummer nodig als je iets wil melden. Je vind daarom geen algemene inlogknop of een ‘Mijn Alwel’ omgeving, zoals je gewend was bij AlleeWonen en WEL.

Persoonlijke informatie is natuurlijk wél alleen voor jou te zien. De website geeft vanzelf aan als je in moet loggen op je persoonlijk account.
Wil je je huur betalen, een wijziging doorgeven of je huurcontract opzeggen? Dan log je in met een gebruikersnaam en wachtwoord.

Een account aanmaken
Om je persoonlijke gegevens te kunnen inzien maak je eenmalig een account aan. Na het invullen van je emailadres en je adresgegevens, vragen we, ter controle, om de laatste cijfers van je bankrekeningnummer. Zo weten we zeker dat jij het bent. Je persoonlijke gegevens zijn immers alleen voor jou toegankelijk.

Inloggegevens
De inloggegevens krijg je niet thuisgestuurd. Je maakt de inloggegevens zelf aan op het moment dat je ze voor het eerst nodig hebt op deze website. Het wachtwoord kies je zelf.

Is je bankrekeningnummer bij ons niet bekend? Geef dan schriftelijk je bankrekeningnummer aan ons door. Dit kan door het invullen van een speciaal formulier. Je kunt dan binnen 2 dagen een account aanmaken.

Bankrekeningnummer doorgeven? Account aanmaken?

Hulp nodig?
Heb je vragen of kun je wat hulp gebruiken? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 088 255 2000. Onze collega's van het Klant Contactcentrum helpen je graag!