Je huurderzaken online regelen

Zoek je informatie over een onderwerp

Om algemene informatie te vinden hoef je niet in te loggen.
Via de link ‘Ik huur’ of via de zoekbalk vind je eenvoudig informatie over het onderwerp waar je vraag over gaat.

Reparatieverzoek melden?

Om een reparatieverzoek te melden heb je enkel je postcode en huisnummer nodig.

Persoonlijke informatie bekijken of een wijziging doorgeven?

Persoonlijke informatie is natuurlijk wél alleen voor jou te zien. Alleen daar waar het nodig is, is het inlogscherm zichtbaar om in te loggen op je account. Gebruik hiervoor je gebruikersnaam en het door jou gekozen wachtwoord. Ga naar "direct regelen" om je zaken online te regelen en direct in te loggen.

Nieuwe klant?

Vóór de sleuteluitreiking ontvang je van ons een email. Volg de link in deze mail om een account aan te maken.
Heb je dit gedaan? Log dan in om je huurcontract in te zien, digitaal te ondertekenen en de 1e verhuurnota te betalen.

Geen mail ontvangen?

  • Check eerst of de mail in je 'Spam' of 'Ongewenste email' box terecht is gekomen.

  • Neem contact met ons op via tel 088-2552000.

Teken hier je huurcontract Meer informatie

* Belangrijk! Is het huurcontract niet getekend en /of is de 1e verhuurnota niet betaald? Dan kan de sleuteluitreiking niet plaatsvinden!
Hoe maak ik een account aan?
Ben je al klant bij Alwel?

Om je persoonlijke gegevens te kunnen inzien maak je eenmalig een account aan. Na het invullen van je e-mailadres en je adresgegevens, vragen we, ter controle, om de laatste cijfers van je bankrekeningnummer. Zo weten we zeker dat jij het bent. Je persoonlijke gegevens zijn immers alleen voor jou toegankelijk.


Alleen daar waar het nodig is, is het inlogscherm zichtbaar zodat je kunt inloggen op je account. Hiervoor gebruik je je gebruikersnaam en het door jou gekozen wachtwoord.

Account aanmaken

Nieuwe klant?

Vóór de sleuteluitreiking ontvang je van ons een email. Volg de link in deze mail om een account aan te maken.
Heb je dit gedaan? Log dan in om je huurcontract in te zien, digitaal te ondertekenen en de 1e verhuurnota te betalen.

Huurcontract ondertekenen

Waar kan ik inloggen?
Ben je al klant van Alwel?


Meestal hoef je niet in te loggen om informatie te vinden. Via de link ‘Ik huur’ of via de zoekbalk vindt je eenvoudig informatie over het onderwerp waar je vraag over gaat. Soms heb je enkel je postcode en huisnummer nodig om iets te melden (bijvoorbeeld een reparatieverzoek).

Persoonlijke informatie is natuurlijk wél alleen voor jou te zien. Alleen daar waar het nodig is, is het inlogscherm zichtbaar zodat je kunt inloggen op je account. Hiervoor gebruik je je gebruikersnaam en het door jou gekozen wachtwoord.

Ben je nieuwe klant?

Vóór de sleuteluitreiking ontvang je van ons een email. Volg de link in deze mail om een account aan te maken.
Heb je dit gedaan? Log dan in om je huurcontract in te zien, digitaal te ondertekenen en de 1e verhuurnota te betalen.

Huurcontract ondertekenen

Mijn inloggegevens
Ben je al klant bij Alwel?

De inloggegevens krijg je niet thuisgestuurd. Je maakt inloggegevens aan op het moment dat je ze voor het eerst nodig hebt op deze website.

  • Zoek eerst het onderwerp waarop je vraag of wijziging betrekking heeft,
  • Persoonlijke gegevens inzien of wijzigen? Er wordt vanzelf aan je gevraagd om een account aan te maken als dat nodig is.
Nieuwe Klant?

Teken je voor het eerst een huurcontract bij Alwel?
Vóór de sleuteluitreiking ontvang je van ons een email. Volg de link in deze mail om een account aan te maken.
Heb je dit gedaan? Log dan in om je huurcontract in te zien, digitaal te ondertekenen en de 1e verhuurnota te betalen.

Huurcontract ondertekenen

Je rekeningnummer doorgeven?

Is je bankrekeningnummer bij ons niet bekend? Geef dan schriftelijk je bankrekeningnummer aan ons door.
Gebruik hiervoor het formulier op deze pagina of schrijf een brief met daarop je naam, adres, woonplaats en het volledige IBAN ( bankrekening) nummer.
Onderteken deze brief, maak er een duidelijke foto van.

Het formulier of de brief kun je mailen naar info@alwel.nl Of stuur het formulier op naar Alwel, Antwoordnummer 93, 4700 VB ROOSENDAAL.
Binnen 2 werkdagen nadat wij je bankrekeningnummer hebben ontvangen, kun je een account aanmaken.

Bankrekeningnummer doorgeven?

Hulp nodig?

Heb je vragen of kun je hulp gebruiken?
Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 088 255 2000. Onze collega's van het Klant Contactcentrum helpen je graag!